środa, 23 kwietnia 2014

- 49% w Rossmannie na kolorówkę - co warto kupić?

Komentarzy : 29


Takiej obniżki w Rossmannie jeszcze nie było. -49%? Szaleństwo. Co ciekawe, nie zauważyłam, żeby gromady napalonych kobiet napadły na sklepy. Ale tylko przeszłam obok, może wszystkie czaiły się przy półkach? W każdym razie taka obniżka to dobra okazja, żeby uzupełnić zapasy i trochę odświeżyć kolorystykę zawartości kosmetyczki. Bo po co przepłacać. Ja od jakiegoś czasu kolorówkę kupuję wyłączne gdy drogerie ogłoszą dość dużą przecenę.

Tym razem Rossmann się wycwanił i chce, żebyśmy zajrzały tam aż 3 razy. Aktualnie wyprzedawane są podkłady, pudry, korektory i róże. W przyszłym tygodniu możemy zakupić produkty do oczu w obniżonej cenie a ostatni tydzień promocji obejmuje szminki i lakiery do paznokci. 

Na grafice powyżej możecie zobaczyć moje ulubione podkłady, puder i korektor. Revlon PhotoReady to moje niedawne odkrycie. Kupiłam go zamiast Colorstay, bo tamten nie miał pompki a koniecznie chciałam wypróbować jakiś podkład z Revlonu. Ma delikatne drobinki rozświetlające, ale zupełnie nie widać ich po przypudrowaniu. Podkład ten nie matuje, ale delikatnie rozświetla. 
Maybelline Affinitone to mój ulubiony podkład i służy mi od dawna. Więcej o nim możecie poczytać TUTAJ. Z tej samej serii mam również korektor i jestem z niego zadowolona. Ładnie rozświetla cienie pod oczami i nie roluje się w załamaniach. Koryguje również plamki i przebarwienia. Tylko na wystających, rosnących wulkanach nie zachowuje się tak jak powinien - szybko się ściera. O pudrze Rimmel Stay Matte poczytacie więcej pod linkiem wyżej. 


Jak widzicie nie bardzo mam co polecić, jeśli chodzi o produkty do makijażu oczu. Nigdy nie miałam drogeryjnych cieni, bo zawsze wydawało mi się, że mają za dużo perły. Jeśli chodzi o tusze do rzęs, przy moich krótkich i prostych rzęsach z żadnego nie jestem zadowolona, ale najlepiej, jak do tej pory sprawdzał się Max Factor 2000 Calorie. Mogę wam za to polecić eyeliner w żelu firmy Maybelline, pod warunkiem, że kupicie do niego lepszy pędzelek. 


Szminki Rimmela Lasting Finish to moja absolutna miłość. Mają piękne, nasycone kolory i dosyć długo trzymają się na ustach. Masełko z Revlonu to również świetny produkt do ust. Mocno nawilża a przy tym pozostawia na ustach kolor. Mam tylko jedno masełko i zastanawiam się nad zakupem kolejnego. Jeśli chodzi o lakiery do paznokci, mogę polecić Wam Rimmel Salon Pro i Astor Quick'n Go! Do koszyka wrzuciłabym też matujący top coat od Lovely. Kosztuje kilka złoty a dzięki niemu nie musimy kupować więcej matowych lakierów. 

A co Wy możecie mi polecić? Może na coś mnie namówicie, chcę kupić jakieś wiosenne lakiery do paznokci i kolejną szminkę od Kate Moss. Ale może dopiszę do listy jakieś nadprogramowe produkty. 





Zapisz się do Newslettera!

29 komentarzy :

  1. Dla mnie takie obniżki są świetną okazją do kupienia produktów, na które nie mogłabym sobie pozwolić. Dzięki obniżkom mogę wypróbować różne produkty. Dopiero jutro wybieram się do najbliższego Rossmanna i mam nadzieję, że dorwę jakiś podkład. Ostatnio na -40% nie miałam z czego wybierać mimo że byłam tego samego dnia, od kiedy zaczęła się promocja. Cieni, kredek, tuszy itp. raczej nie będę kupować. Ale już nie mogę się doczekać promocji na szminki i lakiery. Na pewno skuszę się na matową Rimmel by Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z jednej strony chciałabym i róż i bronzer, jakieś nowe szminki, lakiery, cień do powiek a z drugiej zastanawiam się po co mi to :D

      Usuń
  2. Kupiłabym pomadkę Rimmel czerwoną, która marzy mi się od dawna, gdybym tylko miała odwagę nosić czerwień na ustach :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się przełamałam na pierwszym roku studiów, poszłam do Inglota, kupiłam i stwierdziłam, że skoro już mam, to muszę sie malować. I od tej pory mocne kolory na ustach to moje ulubione.

      Usuń
  3. Kupiłam właśnie ten korektor Maybelline. Tylko jeden bo nie było więcej w moim Rossie w moim kolorze, ale w tygodniu spróbouje dokupić jeszcze jeden :D Z pozostałych tygodni mam w sumię chęć tylko na tusz i szminkę z Wibo - po co w sumie kupować teraz jak potem zapłacę połowe mniej :D Może jakiś lakier też wpadnie... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kilka razy próbowałam kupić te szminki z Wibo, ale za każdym razem były tak zmasakrowane, że odchodziłam z niczym.

      Usuń
    2. Mi na szczęście udało się trafić zawsze na niezmasakrowane. (Za pierwszym razem brałam nudziaka 05 - moja pierwsza szminka ever wiec chciałam cos delikatnego, potem chciałam dokupić coś mocniejszego i wyszłam w sumie z trzema różnymi :D) Zobaczymy na jakie trafię tym razem, ale mam nadzieje ze tez w dobrym stanie, zwłaszcza że mój Rossmann to w sumie taki osiedlowy jest :D Napewno chce dokupić nudziaka bo mi się kończy, nie wiem czy jakiś inny kolor dokupię, może wezmę jakąś z tych z Lovely tym razem?

      Usuń
  4. eyeliner maybelline <3 ja używam tego ich pędzelka, ale moje kreski nie mają wywinięć raczej, więc ujdzie. A u mnie Calorie się średnio sprawdził, za to lowe false lash effect (ten oryginalny i wersję fusion).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi smutno, że ten eyeliner nie ma innych kolorów (to znaczy ma, jakiś szalony niebieskofioletowy, ale to się nie liczy).

      Usuń
    2. W UK nie widziałam fioletowego, za to jest brązowy.

      Usuń
  5. ehh wszędzie kuszą tym rossmanem;p aż wreszie się na coś skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. W moich Rossmannach było pełno kobiet, to skutecznie mnie odstraszylo i przypomniało mi dlaczego lubię internetowe zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi smutno, że kompletnie niczego nie potrzebuję. i czuję, że marnuje taką okazję. -49% nie zdarza się w końcu co miesiąc. a ja nie mam co kupić, bo wszystko mam i to w ilości kilku sztuk zapasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno a kilka miesięcy promocja się powtórzy i wtedy już będziesz miała co wsadzić do koszyka ;)

      Usuń
  8. Ja niestety jak dotarłam do Rossmanna i chciałam się szarpnąć na jakiś super-puder (taki kosztujący +50zł), to wszystko było przebrane i tak naprawdę zostało z każdego kosmetyku po 2-3 niedobitki w odcieniach z kosmosu (po nałożeniu wyglądałabym jak murzyn), niektóre nawet z pękniętymi opakowaniami. A jeszcze jak zadałam pani o któryś pytanie i ta, żeby udzielić odpowiedzi pojeździła po powierzchni pudru palcami, to w ogóle mi się odechciało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie cierpię sklepowych macaczy! a jeśli robi to obsługa, to daje fatalne świadectwo i higienie panującej w sklepie.

      ja po zajęciach weszłam na chwilę do sklepu, półki były pełne, ale i tak nic ciekawego tam nie znalazłam.

      Usuń
  9. Na pewno kupię szminkę w kredce Astor Hug me (mam 2 inne i są super), jakis tusz (nie wem jaki, ma baaardzo pogrubiać) i coś pewnie jeszcze wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w planach wykupić pół szafy Bourjois i kilka cieni w słoiczku Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie kończy mi się puder, może uda mi się jutro wpaść do Rossmanna. W przyszłym tygodniu koniecznie wpadam - mam totalnie na wykończeniu mój ulubiony, rewelacyjny czarny eyeliner Wibo (w pędzelku). Tani, a dobry ;) polecam ;)
    a w ost. tyg. też wpadnę, bo dawno nie uzupełniałam moich skromnych lakierowych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ten eyeliner, nie jest zły ale od odkrycia tego żelowego z maybelline nie lubię już tych w pędzelku.

      Usuń
  12. Na lakiery Rimmel i masełko Revlon i ja zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę a ja dopiero co kupiłam żelowy eyeliner Maybelline, róż Bourjois i lakier Rimmel. Tuż przed promocją. Fajne zestawienie i wielka szkoda, że trafiłam na nie tak późno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam, że nie w temacie, ale jak zrobić takie białe obwódki dookoła produktów?

    OdpowiedzUsuń
  15. To z tym podziałem na tygodnie jest akurat fajne, bo za jednym razem nie wydamy za dużo. ;) Rossman wie, co dobre. :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -