wtorek, 14 stycznia 2014

13 oryginalnych kalendarzy do wydrukowania (za darmo!)

Komentarzy : 28

Jeśli jeszcze nie kupiłyście kalendarza na nowy rok, to mam dla Was coś specjalnego. Znalazłam w sieci 13 darmowych kalendarzy, gotowych do wydrukowania. Niektóre są kolorowe, inne minimalistyczne, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Wystarczy je wydrukować i powiesić na ścianie, lub umieścić na podkładce i postawić na biurku. Jeśli macie swoją drukarkę, koszt takiego kalendarza jest minimalny. Polecam tylko zainwestować w grubszy, błyszczący lub matowy papier A jeśli będziecie drukować go w drukarni na pewno zmieścicie się w 10 złotych.

Do pobrania na Oh My Superfly 

Do pobrania na Observant Nomad

Do pobrania na Oh The Lovely Things

Do pobrania na Love vs. Design: Kryształy | Kwiaty 


Do pobrania na Eat Drink Chic

Do pobrania na Design is YAY! 

Do pobrania na SMÄM - mój typ! Zamierzam go wydrukować i przykleić na ścianie.

Do pobrania na: The Ink Nest (1) | Paper Snaps (2)

Kalendarz z The Ink Nest nie jest zupełnie darmowy. Żeby go pobrać, trzeba udostępnić link z postem (przycisk z udostępnianiem znajdziecie pod grafiką w linku) na Facebooku lub Twitterze. 

Do pobrania na Jasmine Dowling

Do pobrania na Week Day Carnival

Do pobrania na: Lia Griffith (1) | Scissors Paper Work (2)

Podoba się Wam któraś z moich propozycji? 
Więcej znajdziecie na moim Pintereście

28 komentarzy :

  1. Moj faworyt to ten sam co Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wole kalandarze "książkowe" oczywiście w rozmiarze XL a nie te malutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te duże, ale nigdy nie mogę znaleźć nic ciekawego.

      Usuń
  3. Są piękne! Część znam, a część dopiero widzę pierwszy raz! A może wydrukuję z każdego jeden miesiąc i złoży się cały rok bo nie mogę się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł, chociaż ja już wydrukowałam jeden z nich.

      Usuń
  4. Szkoda, że nie mam drukarki.... ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież zawsze możesz wydrukować je na mieście, ja tak zrobiłam.

      Usuń
  5. Świetne, Twój typ bardzo i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kalendarze, gdybym nie miała swojego to na pewno bym któryś wydrukowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są świetne, jednak zdecydowanie wolę kalendarze podręczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi za podręczny służy telefon, ale potrzebuję też taki na ścianę.

      Usuń
  8. Mi też się spodobał ten z SMAM, też chyba sobie pobiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już go wydrukowałam, szukam teraz miejsca na ścianie.

      Usuń
  9. Wszystkie są bardzo fajne :) A najlepsze wzory według mnie to Oh The Lovely Things oraz Lia Griffith. Ten drugi chyba sobie wydrukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie znaleziska :D Najbardziej podoba mi się ten z Design is YAY! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super propozycje, kalendarze są świetne! :) najbardziej spodobał mi się ten do pobrania na SMAM :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te 2 ostatnie z możliwością opisywania. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba pierwszy raz zdecydowałam się na kalendarz, ostatecznie padła decyzja na Week Day Carnival. Zakochałam się w nim po uszy. Ale zerkając na te inne, to mam ochotę wziąć z każdego po trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Mi również najbardziej podoba się ten, który Ty wybrałaś, ale raczej nie zdecyduję się na żaden, bo nie korzystam z takich kalendarzy, wolę mój książkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi się podoba pierwszy :) może dlatego, że mam tylko czarny tusz w drukarce :/ :D i zaraz chyba sobie go wydrukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie świetne. : ) Chyba z któregoś skorzystam, bo brakuje mi kalendarza. ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Są świetnie. A ja głupia zawsze latam po sklepach i szukam czegoś odpowiedniego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogłam się zdecydować więc pobrałam kilka :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się, co do Twojego faworyta, ale ja kliknęłam SMAM i ten przedostatni :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Śledź mnie mailowo

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -