czwartek, 17 kwietnia 2014

Jak udekorować Wielkanocny stół? Zainspiruj się!

Komentarzy : 25


Dziś druga porcja dekoracji Wielkanocnych. Ostatnio zdobiliśmy jajka, dziś dekorujemy stół. Dla mnie Wielkanoc jest za krótka, żeby bawić się z rozstawianiem kurczaków i królików po całym domu, ale stół to podstawa i musi jakoś wyglądać. Przecież to przy stole spędzamy święta, więc warto, żeby czymś się wyróżniał i nie wyglądał jak zawsze.

Wielkanocny stół możemy udekorować na milion sposobów, ale ja pokaże wam pomysły, które najbardziej mi się spodobały. 


Wybierając kolorystykę dekoracji i zastawy skupiłabym się na bieli przełamanej jednym lub dwoma kolorami. Szczególnie podoba mi się zestaw biel + róż lub biel + zieleń. 

Detale



Nie ma co popadać w przesadę i warto wybrać jeden element, który będzie dekoracją całego stołu. Przecież musi zostać tam wystarczająca ilość miejsca na przepyszne jedzenie. 


Pierwsza opcja zarezerwowana jest dla osób, które nad stołem mają lampę lub jakiś haczyk. Przecież nie warto robić dziur w suficie dla jednej wielkanocnej ozdoby. Niemniej bardzo mi się ona podoba, dlatego musiałam ją tu pokazać. Wieniec z jajek czy kwiatów postawiony na stole też będzie robił niesamowity efekt. 'Drzewko' z jajkami może nie spodobać się każdemu, ale za to patera w takiej odsłonie warta jest postawienia na każdym stole. 


Uwielbiam wszystko co miniaturowe, dlatego te małe bukieciki w skorupkach od jajek wyjątkowo mnie urzekły. Samo wykonanie jest banalnie proste. To może być też dobre rozwiązanie dla osób, które mają małe stoły i po postawieniu wielkiego wazonu z tulipanami nie miałby gdzie postawić miski z żurkiem. 


Pewnie tak samo jak ja uważacie, że na Wielkanocnym stole nie może zabraknąć prawdziwych kwiatów. Tak jak podczas Bożego Narodzenia żywą możemy mieć tylko choinkę, tak Wielkanoc daje nam wielkie pole do popisu. Mamy tulipany, żonkile, jaskry, krokusy, zielone żyto, trawę a nawet rzeżuchę. Jest w czym wybierać. 


Wybrałam się kilka dni temu na serwetkowe zakupy. Chciałam kupić coś z myślą o jajkowym decouoage, ale do domu wróciłam z niczym. Pomijając te wiosenne wzory w kratkę lub kropki cała reszta jest po prostu brzydka. Więc zamiast szukać ładnych wzorów na serwetkach warto zrobić z nimi coś fajnego. TUTAJ macie instrukcję do serwetkowego królika. 


Gdy spędzacie Wielkanoc tylko w swoim gronie ustawianie winietek może wydać się trochę dziwne, ale mi ten pomysł się podoba. Bo kto by nie chciał dostać jajka ze swoim imieniem czy taką piękną chorągiewką? 


Nie wiem czy lubicie świeczki czy nie. Ja tak nie bardzo, szczególnie latem i wiosną świeczkowa mania do mnie nie przemawia. Ale skorupki jajek wypełnione parafiną czy ta kompozycja ze świeczek w kształcie jajeczek wyglądają po prostu pięknie. 


Oglądajcie zdjęcia, inspirujcie się a tymczasem ja zmykam na pociąg. Czeka mnie długa noc a od rana świąteczne dekorowanie! 
Specjalnie z okazji świąt Wielkanocnych utworzyłam pinterestową tablicę, na której zbierałam inspiracje. Pomysłów jest prawie 200, więc klikacie i szukajcie czegoś dla siebie. Będzie mi miło, gdy dodacie mnie do obserwowanych. 






Zapisz się do Newslettera!

25 komentarzy :

  1. Mnie się Wielkanoc kojarzy z jajkami i kwiatami i tych u mnie na stole na pewno nie zabraknie. Nie zamierzam się bawić w różnego rodzaju ozdoby itd., bo te święta są sporo krótsze niż te w grudniu. Niemniej jednak myślę, że bazie i kwiaty pomogą osiągnąć taki świąteczny klimat, zwłaszcza te w żółtym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj szkoda, że nie trafiłam tutaj wcześniej, przed świętami...

    OdpowiedzUsuń
  3. I think this is an informative post and it is very useful and knowledgeable. therefore, I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article
    Cara Ampuh Mengatasi Sering Kencing Penyebab Diabetes

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you very good and interesting article. I apologize for sharing this article here
    Cara Menyembuhkan Kanker Laring

    OdpowiedzUsuń
  5. I am happy to be here and this wonderful article. I have found here lots of interesting information for my knowledge I need. all the details you provide to us, it was very helpful and useful, thanks for sharing this amazing post.

    Cara Menghilangkan Kista Coklat

    OdpowiedzUsuń
  6. I am happy to be here and this wonderful article. I have found here lots of interesting information for my knowledge I need. all the details you provide to us, it was very helpful and useful, thanks for sharing this amazing post.
    Cara Mengobati Radang Hati

    OdpowiedzUsuń
  7. Given article is very helpful and very useful for my admin, and pardon me permission to share articles
    here hopefully helped :

    Cara membersihkan darah kotor

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you very good and interesting article. I apologize for sharing this article here

    Gejala penyakit tbc

    OdpowiedzUsuń
  9. I am happy to be here and this wonderful article. I have found here lots of interesting information for my knowledge I need. all the details you provide to us, it was very helpful and useful, thanks for sharing this amazing post. and pardon me permission to share articles here may help :


    Cara menyembuhkan syaraf kejepit

    OdpowiedzUsuń
  10. This article is very useful, thank you for sharing. And allow me to share articles too, it's about health and treatment. God willing it will be useful for us all. Thank you :)
    and pardon me permission to share articles
    here hopefully helped :
    cara menyembuhkan pendarahan di otak

    OdpowiedzUsuń
  11. The information that you have submitted is very useful
    I am very happy because I can find this article that you have written, many interesting things I got after reading it
    It's really a very good site

    Cara Mengatasi Nyeri Leher Cara Menghilangkan Kutil Cara Menyembuhkan Luka Lambung

    OdpowiedzUsuń
  12. This article gives the light in which we can observe the reality. This is very nice one and gives indepth information. Thanks for this nice article
    obat penghancur batu ginjal
    obat benjolan di tangan
    obat leukosit tinggi

    OdpowiedzUsuń
  13. I am very happy to be able to find this good article
    Honestly, this is one article that gives me incredible information and is very useful and very helpful
    maybe I will visit this site again to find other articles that can be useful for me :)

    Cara Cepat Mengeringkan Koreng Obat Pancingan (Nyeri Tenggorokan Saat Menelan) Obat Kurarawit Obat Sakit Pinggang Akibat Kecetit Obat Rangen Obat Sekelan Di Ketiak dan Selangkangan Obat Leuncangeun

    OdpowiedzUsuń
  14. Nuhun nya informasina sae pisan kang, nuhun pisan
    Rakana Herbal

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -