niedziela, 13 października 2013

Modowe Inspiracje | Fedora

Komentarzy : 11

Fedora chodziła za mną od zeszłej jesieni. Wtedy jej nie kupiłam, bo stwierdziłam, że po co, gdzie ja będę nosić kapelusz. W zimę były wielkie czapy więc trochę mi przeszło. Wiosną znów się pojawiły, ale myślałam, że ciepło się robi, więc po co mi wełniany kapelusz. Tej jesieni fedory wróciły, a ja już nie mogłam się oprzeć, poszłam do sklepu i kupiłam. 


Nazwa kapelusza wywodzi się ze sztuki napisanej w 1882 roku o tytule Fédora. Główna bohaterka nosiła właśnie takie nakrycie głowy. Jednak popularnym stał się on dopiero w XX wieku. Później trochę zapomniany, ale teraz znów zyskuje coraz większą popularność. 












Zdjęcia: pinterest.com

11 komentarzy :

  1. ojej! ja dopiero odkryłam że mieszkasz na pomorzu :) może okolica Gdańska?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taki kapelusz jak na drugim zdjęciu, ale mi by nie pasował :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiesz, przymierzałaś?

      Usuń
    2. Przymierzałam :( niby inni mówią, że mi ładnie, ale ja się nie widzę w tym a tak bym chciała :(

      Usuń
    3. mi się wydaje, że właśnie by Ci pasował ;)

      Usuń
  3. Nie widziałabym się w takim. Może dlatego, że nie lubię eksperymentów modowych.. Jak sobie wmówić, że coś nam jednak pasuje i nie czuć się jak jakiś "obcy" wśród ludzi..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, ciekawa jestem czy by mi pasował, muszę gdzieś jakiś poszukać i przymierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. 58 yr old Financial Analyst Perry Baines, hailing from Cowansville enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Kitesurfing. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Ferrari Dino 206SP. isc

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -