piątek, 14 marca 2014

Projekt być fit: dwie motywacyjne tapety na pulpit!

Komentarzy : 15



W związku z tym, że trzeci dzień leżę w łóżku (z małymi przerwami na szybką izolację RNA w laboratorium) zrobiłam dla Was (i dla siebie) 2 tapety na pulpit. Jedna ma motywować do ćwiczeń a druga do zmiany diety. Na moim pulpicie aktualnie wisi ta z gołą dupą, bo od dawna jem w miarę zdrowo. 

Pierwsza tak jak pisałam już wyżej ma mnie zmobilizować do regularnych ćwiczeń tych partii ciała, które mam na tapecie. Fajnie się patrzy, gorzej z robieniem. 


Dostępne rozdzielczości:

Druga propozycja to zaszczepianie miłości do warzyw i owoców. Namęczyłam się z rysowaniem tych wszystkich szczegółów, ale efekt mi się podoba. I narobiłam sobie smaka na arbuzy!


Dostępne rozdzielczości:

Jeśli macie jakieś sugestie co do rozmiarów lub kolorystyki to dajcie znać - wezmę to pod uwagę i wprowadzę poprawki. Pierwszy raz robiłam tapety na ekrany o innej rozdzielczości niż mój, więc coś tam może nie pasować. 


Podobają Wam się? Chciałybyście, żeby pojawiało się tu więcej takich graficznych projektów do pobrania? 





Zapisz się do Newslettera!

15 komentarzy :

  1. taki tyłek sam się nie zrobi <3 haha, dobre hasło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czadzior :D
    chociaż ja bym wolała z haszczakiem jakims jego wybrykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tapeta z tyłkiem wymiata :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba kopiujesz Paulę z Onelittlesmile, grafika wektorowa,szablon, a teraz tapety do pobrania. Więcej kreatywności, stwórz coś swojego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzenie grafik wektorowych jest zarezerwowane dla jednej blogerki w Polsce / na świecie? :)

      I nie widzę podobieństwa w szablonie, poza kolorem.

      Usuń
    2. Też od jakiegoś czasu mam wrażenie, że ten blog to kalka z Onelittlesmile. Troche kreatywnosci...

      Usuń
  5. Haha z dobre jest z tyłkiem! Za każdym razem, gdy się siądzie na fotel i załączy kompa to idealnie będzie motywowało do walki z cellulitem! ŚCIĄGAM w mig :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja przeciwnie - z ćwiczeniami nie mam problemu, ale do zdrowszej diety jakoś nie mogę się zmusić. Zobaczymy, czy dietetyczna tapeta pomoże! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ta z dupą dobra :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -