piątek, 23 sierpnia 2013

Instagram z pulpitu PCta? Proszę bardzo

Komentarzy : 70
Jeśli nie masz telefonu z Androidem lub iPhona a mimo to chciałabyś mieć konto na Instagramie, to żaden problem. 
Jest kilka sposobów, które pozwalają na zainstalowanie instagrama na komputerze, założenie tam konta i dodawanie zdjęć. Na pewno znajdzie sie grupa osób, która uzna tą instrukcją za przydatną, bo przymusowy odwyk od dodawania zdjęć swoich śniadań, obiadów i przekąsek(zepsuty telefon) lub brak możliwości posiadania konta daje się we znaki gdy coraz więcej osób korzysta z tej aplikacji. 


Mój sposób opiera się na programie, który 'odtwarza' większość aplikacji czyli innymi słowy naśladuje smartfona. Instalujemy tam różne apki i korzystamy jakby program był naszym telefonem czy tabletem. 

Instrukcja obsługi:

1. Ściągamy i instalujemy program BlueStacks App Player (lub stąd). Instalacja jest banalna a program przyda się nie tylko do używania Instagrama. 

2. Pojawia się nam taki pulpicik (bez apek, zdążyłam je zainstalować): 


3. Klikamy na lupę, u góry po prawej: 


Znajdujemy interesującą nas aplikację czyli Instagram i klikamy instaluj. Jeśli coś nie działa to apkę można pobrać np. stąd na komputer, kliknąć na jej ikonkę dwa razy i sama zainstaluje się do naszego programu. 

4. Wracamy teraz do głównego pulpitu BlueStacks i znajdujemy instagramową, każdemu znaną ikonkę. Klikamy na niej i otwiera się właściwa aplikacja. 


5. Logujemy się lub zakładamy konto, w zależności od potrzeb. 


6. Jesteśmy na Instagramie. Możemy już dodawać ludzi do obserwowanych, komentować i lajkować co się da. Żeby dodawać zdjęcia musimy zainstalować jeszcze jedną rzecz - klik. Po pobraniu klikamy dwukrotnie i automatycznie doda się ona do BlueStacks. 

7. Zdjęcia dodaję przeciągając je z folderów na komputerze do naszego nowego programu. Po takim zabiegu pyta się on w czym chcemy otworzyć zdjęcie. Wybieramy instagram i gotowe. 


8. Teraz przycinamy zdjęcie, dodajemy filtr, opis, TAGI (najważniejsze!), udostępniamy gdzie chcemy i jeah, wrzucamy i patrzymy jak wzrasta liczba lajków. 


Zdjęcie dodane - dowód. Możecie lajkować na znak, że instrukcje zostały zrozumiane i wszystko działa jak należy. 

#yolo #swag ;) 

P.S. Jak będą jakieś problemy to postaram się odpowiedzieć w komentarzu. 

70 komentarzy :

  1. Normalnie Cię kocham za ten post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chce się zainstalować, pisze jakiś błąd

      Usuń
    2. Jeżeli to jeszcze kogoś będzie interesować, to mi na jednym komputerze też pojawiał się błąd instalacji, a na drugim poszło bez problemu, a niby system operacyjny ten sam :) widać zależy to jeszcze od czegoś innego, ale ja się nie znam, informatykiem nie jestem

      Usuń
    3. Dokładnie, ja też mam błąd :(

      Usuń
    4. Wszystko zależy od tego jaki macie system windows jak macie starszy niż Windows 7 .. czyli wszystki XP tak jak ja to ten program Wam nie ruszy.

      Usuń
  2. fajnie, tylko, że ten program jest tylko pod system Windows, z którego np. ja nie korzystam i nie nawiedzę Windowsa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działa też na maku, co do linuxa, nie wiem, nie szukałam.

      Usuń
  3. Uwielbiam Cię za ten post... Ja niedawno zaczęłam używać Instagrama i zastanawiałam się czy da radę z kompa i nic nie mogłam znaleźć :) dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, przyda mi się! Dzięki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. rano i wieczorem obowiązkowo trzeba sprawdzić ;p

      Usuń
  6. Nominowałam Cię u mnie do TAGu :). Mam nadzieję że odpowiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ładnie się zainstalowało tylko jak zdjęcie przeciągam i wybieram do aplikacji instagram tak jak opisałaś to znika cały ''iphone'' i jest czarne tło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zainstaluj jakąś apkę będącą dyskiem, wrzuć tam zdjęcia. Później wejdź w insta, tak jakbyś normalnie chciała dodać foto z galerii i wybierz to, które Cię interesuje.

      Usuń
  8. a ja nie mogę się zalogować. ;( pisze mi że "your version of instagram is out of date. please upgrade your app in the play store to log in the instagram" ma ktoś jakieś pomysły co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj od nowa go zainstalować albo ściągnąć najnowszą wersję bezpośrednio na PCta i z pulpitu zainstalować.

      Usuń
  9. Bardzo fajna instrukcja, dzięki, dzięki temu wiem że można mieć instagrama z komputera. Mam niestety problem, ściągnełam BlueStack ale nie chce się zainstalować. Od kilku godzin jest otwarte okno programu i pisze Installing BlueStacks... Jak się przez kilka godzin nie zainstalowało to chyba już się nie zainstaluje? Próbuje zainstalować ten program na laptopie, bo boję się ze na stacjonarnym coś pomieszam i np. doczepią mi się do wyszukiwarki jakieś dodatki itp. Czy na laptopie nie da się zainstalować BlueStacks i ile czasu się normalnie instaluje? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się zainstalować na laptopie ;) a instaluje sie kilka minut.

      Usuń
  10. Dzięki za odpowiedz, nie wiem co mam w tej sytuacji zrobić bo mi się nie instaluje :( A miałabym jeszcze pytanie jeśli mogę czy jak zainstaluję na stacjonarnym to nie zainstalują mi się jakieś dodatki do explorera i nie spowolni to komputera? Ten program zabiera dużo ramu tylko jak jest otwarty? A jaki może być powod ze mi się nie chce zainstalować?

    OdpowiedzUsuń
  11. Na dodatek nie daje się tego programu usunąć z laptopa i zainstalować go na nowo, da się go odinstalować?

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało mi się założyć konto dzięki Twoim wskazówkom, niestety zainstalowały mi się dodatki gogle do explorera da się je usunąć? Nie wiem dlaczego się zainstalowaly ?(ja ich nie chcę). I jeszcze mam pytanie, czy na instargam można tworzyć foldery zdjęć niewidoczne dla innych, czyli przechowywać tam swoje osobiste zdjęcia które nie chcę by ktoś zobaczył? Pozdrawiam, dzięki i sorki za tyle pytań ale Twoje rady są bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziwne, mi nie zainstalowały się żadne dodatki. W każdym razie, większość dodatków usuwa się w opcjach przeglądarki lub panel sterowana-dodaj/usuń program. Instagram jest aplikację, gdzie publicznie dzielimy się swoimi zdjęciami, więc nie ma opcji ukrycia niektórych zdjęć. Nie da się również tworzyć folderów. Można natomiast ustawić, aby cały nasz profil był prywatny, dostępny tylko dla wybranych osób.

      Usuń
    2. Udało mi się odinstalować dodatki od explorera, zaistalowaly mi się jakiejś firmy searchgol. Instagram działa mi poprawnie, tylko pojawil się komunikat ze mam mało miejsca na dysku kompa (mimo ze mam bardzo dudo ramu i gb). Zdjęcia się dodają- super jasno wszystko objaśniłaś i działa! Jedynie nie wiem czemu zdjęcia mi się kadrują i nie daje się ich dodać w całości? Masz bardzo fajnego bloga, poczytam :)

      Usuń
    3. bo na tym polega Instagram, dodaje się kwadratowe zdjęcia :D i cieszę się, że udało sie odinstalować niepotrzebne dodatki.
      Jeśli masz już konto, możesz zalogować się też tu: http://instagram.com/ i w ten sposób oglądać zdjęcia obserwowanych osób.

      Usuń
  13. Tak się loguję ale nie widzę żadnych ludzi, jakby to była bezludna wyspa i nie wiem jak się z kimś połączyć.Ale mimo tego fajne jest to konto. Hehe jesteś krok do przodu przed innymi, popatrzyłam w gogle i wszędzie pisze że można pobrać tylko przez tel czy smarfton :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo najpierw trzeba dodać sobie ludzi do obserwowanych, wtedy w aktualnościach będą Ci się pojawiały ich zdjęcia. Gdyby serwis pokazywał wszystkie dodane zdjęcia, byłoby straszne zamieszanie.

      Usuń
  14. wiesz może jak dodać avatar na insta? próbowałam na wszelkie sposoby i jakoś nie mogę tego ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnia opcja w dolnym panelu (profil), później 3 kropki na górze - obok lupki i tam masz 'zmień zdjęcie profilowe'.

      Usuń
    2. wiem gdzie to jest, ale nie wiem jak zrobić by 'przeciągnąć' tam zdjęcie.

      Usuń
  15. Miałabym jeszcze takie pytanie, jak można usunąć fotkę którą się już dodało ale którą chce się jednak usunąć?

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy z instagramu można kopiować na pulpit komputera swoje przerobione (roznymi wariantami kolorow dostępnymi na instagramie) fotki? Bo próbuję i nie da rady.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydatna instrukcja :) Chciałam ją wypróbować, ale nie obeszło się bez problemów. Otóż przy próbie logowania pojawiła się informacja "our version of instagram is out of date. please upgrade your app in the play store to log in the instagram" i nie mam pojęcia co powinnam teraz z tym zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  18. ok ale jak chce zainstalować instagram to niby wyskakuje (starting download) ale nie wiem gdzie to się instaluje :( POMOCY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lub się pokazuje że ta aplikacja nie jest zgodna z twoja wersją :(

      Usuń
  19. Podczas instalacji wyskakuje dymek, że program wymaga 2GB... Jak klikam OK, to wszystko automatycznie się zamyka. Co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  20. a już sie cieszyłam ze bedzie działało .... a tu dupa .... najlpierw antywirus mi pisze ze niebezpiewczne oprogramowanie - no to wyłączyłam, a jak już to nie wyskakuje to pisze mi sie 2 gb fizycznej pojemnosci aplikacja potrzebuje ;/ wiecznie coś nie tak ....

    OdpowiedzUsuń
  21. MAM PROBLEM Z DODANIEM ZDJĘĆ. CHCIAŁABYM DODAĆ ZDJĘCIE Z PULPITU I NIE MOGE, NIE UMIEM. JEŚLI WCHODZE W INSTAGRAM I CHCE DODAĆ ZDJĘCIE I WYBIERAM Z GALERII I CHCIAŁABYM DODAĆ JAKIEŚ NOWE DO TEJ GALERII Z KOMPUTERA. PROSZĘ O ODPOWIEDŹ.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki jesteś moim wybawieniem, muszę sprawdzić jak będzie to u mnie działać. Wczoraj akurat szukałam informacji na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj.
    Proszę o pomoc. Zainstalowałam wskazany przez Ciebie program i nie mogę go otworzyć. Po tym jak się załaduje pojawia mi się tylko czarny ekran.

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi nie chce się zainstalować, nie wiem dlaczego, pirze ze potrzebuje net framework 2.0 sp2, a najgorsze jest to ze ja mam to zainstalowane na komputerze;c

    OdpowiedzUsuń
  25. AAAAAA! Dziękuję Ci za to ifno!! :) Jestem posiadaczką Windows Phone 7 i nie miałam szans na instagrama!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja zainstalowałam wszystko ok, ale nie działa i na dodatek nie ładuje mi się instagram w przeglądarce

    OdpowiedzUsuń
  27. nie chce ani sie zalogowac, ani zarejestrowac;/

    OdpowiedzUsuń
  28. nie chce się zainstalować, nie mam pojęcia dlaczego :c
    http://zapodaj.net/5030b3259b375.bmp.html

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam mały problem...wszystko działa idealnie ale jak zrobić, żeby zdjęcia były udostępniane na fanpage'u a nie na profilu prywatnym?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. też nie mogłam zainstalować, dopóki nie wyłączyłam antywirusa. :) Moje pytanie, czy da się pominąć jakoś przetwarzanie zdjęć? Bo za każdym razem jak chcę dodać muszę jakby ustawić fragment który chcę żeby się wrzucił no i dodatkowo przybliża.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie działa, zawiesza sie na przycinaniu zdjęcia i koniec

    OdpowiedzUsuń
  33. może pomożesz :) zainstalowałam, włączam, klikam na lupkę i nic. program sie zacina a po chwili wyskakuje błąd i trzeba wyłączyć. da się coś z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystko dziala- dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za poradnik, już wszystko śmiga :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wielkie dzięki :) dzięki Tobie mam w końcu instagram bo mój tel ma małą pamięc tel :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ syf. Nie instalować, infekuje komputer...

    OdpowiedzUsuń
  38. Przeciągam zdjęcie, pokazuje się okno kadrowania, gdy zaakceptuje, to pojawia mi się białe tło, co mam robić?

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja nie moge dodac tagów dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  40. A mi wgl nie chce sie zdj dodac :( zatrzymuje się przy "przetwarzaniu" i koniec :( musze wyłączać aplikacje całkowicie ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. mnie nie działa ten bluestacks, błąd karty graficznej :/ może mi założysz konto, będę wdzięczna :) behind_green_eyes@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. co robić jak zdjęcie dodaje się do góry "nogami"? :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Dodalam zdjecie na instagrama bez tagow. Moge je teraz jakos dodac?

    OdpowiedzUsuń
  44. I to się nazywa dobra aplikacja. Szybka instalacja i praktycznie od razu można działać. Super! Dzięki wielkie.

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -