poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Gdzie byłam, gdy mnie nie było.

Komentarzy : 3
Po pierwsze jestem leniem i notki na blogu powstają gdy bardzo mi się chce lub bardzo nie mam co robić. 
A w ciągu dwóch ostatnich miesięcy roboty miałam sporo. Zniknęłam na początku lipca, gdy rozpoczął się Open'er Festival. Uwielbiam festiwale i wydam ostatnie pieniądze na karnet. 


Alt-J - najlepszy koncert pierwszego dnia i całego Open'era. Było cudownie. Blur też dali radę, nie zawiodłam się. 

Kolejnym dobrym dniem pod względem muzycznym był piątek - QOTSA, The National (wolę ich w klubowym wydaniu) i Disclosure zaspokoili mnie muzycznie. 


Stałam bliziutko sceny <3

Ostatniego dnia najlepiej bawiłam się na Crystal Fighters. Dopchałam się do barierek, podczas skakania spadały mi buty, urwałam jedną rączkę od plecaka i straciłam wszystkie festiwalowe przypinki. Ale warto było. 


Dość słaba jakość dźwięku, ale nie dało się tam ustać.

Koniec festiwalu, depresja, ogarnięcie się i wróciłam do domu na kilka dni. Po czym wyruszyłam do Zabrza na 4 tygodnie odbyć praktyki studenckie. 
W tym czasie świętowałam swoje 22 urodziny i zaliczyłam kolejny festiwal. Zakupiłam 3 dniowy karnet na OFFa i rozbiłam się na polu namiotowym. Srednia temperatura w ciągu dnia wynosiła jakieś 35 stopni Celsjusza ale dałam radę bez udaru. 

Pierwszego dnia zakochałam się w Alunie, zwiałam na nią z The Smashing Pumpkins. 


Drugiego dnia co koncert przysypiałam, nie dlatego, że było tak nudno a dlatego, że byłam tak zmęczona. 
Ostatni dzień to Deerhunter i My Bloody Valentine. Wyczekiwane koncerty, ten drugi szczególnie. I nie zawiodłam się. Mogę odhaczyć kolejną pozycję na mojej koncertowej liście must seen live. 


W zeszły czwartek wróciłam do Gdańska i wybrałam się na malutki alternatywny festiwal - Soundrive. Świetna organizacja, świetne koncerty, lokalizacja idealna - hala stoczni przekształcona w klub - B90. 
Świetne koncerty The Soft Moon i Still Corners, serduszko dla zespołu TOY. 

Chyba nikt nie nagrywał koncertów. Ale na pewno w przyszłym roku też odwiedzę ten festiwal. I Was również zachęcam. Szczególnie, jeśli jesteście z Trójmiasta.

Muszę się jeszcze pochwalić tym, że wróciłam do jazdy na rowerze. Pierwszy dzień i 12 km za mną. Jutro powtórka. 


3 komentarze :

  1. Pozazdrościć!
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite filmiki :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This particular assortment of purses as well as handbags mixed iconic Louis Vuitton Monogram Vernis breitling replica uk high gloss fresh paint, that was well-liked within Portugal throughout the rule associated with Louis XV. Initially, it had been completely the breitling replica sale duplicate along with The far east, how the fresh paint all of the modifications grew to become efficient using the wealthy and also the landmass. These days Lv produced this kind of it's personnel. Purses at wholesale prices gentle cartier replica sale varnish. Not just a much more amazing sparkle associated with rolex replica sale the actual fresh paint, however enables the initial prosperity sparkle via using the leather-based. The actual leather-based isn't as much as Omega replica sale standard-based dark brown, although. Obtainable colours possess red-colored, lemon, azure, eco-friendly, red as well as dark. Vernis totes tend to be 1 colour, any kind of mixture of fake rolex sale treasure shades will be the mind-boggling darkness. The actual monogram is actually etched about the pores and skin as well as gleaming area enables you to depart the moment the actual gentle strikes this correct. By doing this you are able to the real proprietor associated with Louis Vuitton provide alter without having rolex replica submariner getting a type of Lv. When the custom totes such as Louis Vuitton Monogram Canvas Batignolles Horizontally purse can be involved, it's important to express that people ought to consider through a similar, even though they are able to top-quality profile associated with high-speed. The results cannot be which some thing might show up or possibly open up the switch or even freezer with this bad area in order to treatment.

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -