niedziela, 24 lutego 2013

Setny post!

Komentarzy : 5
Niewiarygodne kiedy te posty powstają. Przy ostatnim takim wpisie pojawiło się małe podsumowanie tego, co dzieje się na blogu. 
Niedługo stuknie mi pół roku od kiedy prowadzę tego bloga. Nie wiem czy to mało czy dużo. Moje inne blogi prowadzę dłużej ale tak często nie publikuję. 
Planuję zmienić szablon, ja tylko doprowadzę swój laptop do porządku. Wczoraj na blogu przestał prószyć śnieg. To znak, że już nie chcę tej paskudnej zimy. 

Posty będą się pojawiać trochę rzadziej, mam dość ciężki semestr, nie liczyłam dokładnie ile mam godzin zajęć ale coś około 50 tygodniowo. Szaleństwo, wiem. 

Tematyka pozostanie ta sama, czyli coś o włosach, coś o urodzie, trochę na chemicznie, trochę inspiracji, czasem DIY. do tego coś z mody. 

megapedia.pl/guacamole
Wczoraj pierwszy raz zrobiłam sobie guacamole i nie wiem jak mogłam żyć bez tej przekąski. Jest pyszna. Idealna do smarowania grzanek czy po prostu jako pasta na kanapki. 
Korzystałam z przepisu na stronie kwestia smaku, ale wszędzie podają prawie taki sam przepis. 
A awokado kupiłam tydzień wcześniej, było tak twarde, że dopiero wczoraj do czegokolwiek się nadawało. 

5 komentarzy :

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Śledź mnie mailowo

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -