czwartek, 14 lutego 2013

Boyfriend TAG - z okazji walentynek :)

Komentarzy : 12
Z okazji walentynek postanowiliśmy zrobić na blogu pewien dość popularny (szczególnie na yt) TAG.
Na ten pomysł wpadł Łukasz, a ja nie widzę żadnych przeciwwskazań. Wersja z filmikiem jest o wiele fajniejsza, ale nie mamy kamery. Na pytania odpowiemy oboje. Najpierw Łukasz, na zielono, a ja na fioletowo.

1. Gdzie się poznaliśmy?
W internecie, dużo wcześniej przed pierwszym spotkaniem.

2. Gdzie była pierwsza randka?

U mnie w mieście, ale że było zimno, przenieśliśmy się do mnie do domu.

3. Jakie było pierwsze wrażenie o mnie?
Wydałaś się sympatyczną osobą, nie zauważyłem żadnych minusów.
Miałeś dziwne zielone buty, nie podobały mi się. 


4. Na co najpierw zwróciłeś/aś uwagę w wyglądzie?
Ładną buzię i włosy. 
Włosy, uwielbiam je. 


5. On(a) siedzi przed telewizorem, co jest na ekranie?
Telewizor oglądamy tylko, gdy siedzimy razem w kuchni podczas robienia posiłków. Ale najczęściej jest to kanał sportowy lub program o gotowaniu. 
Nie oglądamy telewizji, a jeśli już to któryś z kanałów sportowych.

6. Kiedy poznałeś moją rodzinę?
W pierwsze wspólne wakacje. 
Na którymś z pierwszych spotkań, gdy przyjechałam do Ciebie.  

7. Czy mamy jakieś wspólne tradycje?
Jeszcze nie. 
Chyba jeszcze nie. 



8. O co się najczęściej kłócimy?
Nasze charaktery sprawiają, że potrafimy się pokłócić niemal o wszystko. 
O wszystko, jestem kłótliwym typem, a Ty jesteś uparty i mało nam trzeba, żeby się pokłócić. 

9. Co najczęściej oglądam w Internecie?
Blogi, Facebook, seriale. 
Grasz w BF3, przeglądasz facebook, szukasz jakiejś nowej muzyki. 

10. Czy mam jakieś dziwne obsesje, i jakie?
Bloga. (bez przesady)
Jeśli obsesją jest to, że musisz mieć wszystko równo na biurku i nie można niczego ruszyć, bo zaraz zauważysz, to tak, masz obsesje. 

11. Jeśli coś kolekcjonuje to co to jest?
Pocztówki i wpisy na blogu. ;)
Nic nie kolekcjonujesz. 

12. Jaki rozmiar buta noszę?
39.
46.

13. Kiedy wychodzimy coś zjeść to co zamawiam do picia?

Herbatę lub piwo. 
Coca colę lub piwo. 

14. Z czym najczęściej jem kanapki?
Z warzywami lub baleronem gotowanym - (tak, lubię baleron :D). 
Z szynką lub serkiem topionym. 

15. Co bym mogła jeść codziennie?
Baleron.
Pizzę, hamburgery z burger kinga, inne obrzydliwe fast foody i mięso, reszta obiadu może nie istnieć, mięso musi być.  

16. Mój ulubiony kolor?
Raczej brak, ale pewny nie jestem. - foletowy!!!
Niebieski? 

17. Czego nie lubię do jedzenia?
Niektórych wędlin, papryki świeżej. 
Większości warzyw, poza paroma wyjątkami.  


18. Mój ulubiony rodzaj muzyki?
Alternatywna.
Masz taki? Wydaje mi się, że nie ograniczasz się do żadnego rodzaju skupiając się na szeroko pojętej alternatywie. 

19. O czym najczęściej dyskutujemy?
Podróże, wydatki, nasza przyszłość. 
O przyszłości? O tym na co wydalibyśmy pieniądze gdybyśmy je mieli, o przyszłych podróżach.

20. Kto rządzi w związku?

Wstrzymuję się ;)
JA! :D

21. Mój kolor oczu?
Zielone, podchodzące w szary kolor. 
Niebieskie, prawie jak Husky. 

22. Mój najlepszy przyjaciel?
Paula? 
Mateusz z Karolem? 

23. Mój ulubiony zespół sportowy?
Nie wiem, ale stawiam na Manchester :P 
Manchester United, nie mogę tego nie wiedzieć. 

24. Rzecz, którą chciałbyś/abyś, żebym przestał(a) robić.
Mlaskać przy jedzeniu :P 
Obgryzać paznokcie, nie cierpię gdy to robisz. 

25. Jaki mam talent?
Seks
Wygrywasz ze mną we wszystkie gry! No i dobrze grasz w piłkę. 

26. Gdybym mogła żyć wszędzie to gdzie by to było?
Australia, USA, UK. 
Na Old Trafford :D Albo w Japonii. 

27. Na co przeznaczam bardzo dużo mojego czasu?
BLOG i laptop. 
Na pracę i komputer. 



28. Czy uprawiam jakiś sport?
Seks
Tak, biegasz i grasz w piłkę nożną. 

Pytania wysłałam mu mailem, oryginalna pisownia zachowana. 
Macie jeszcze jakieś pytania do nas? 

12 komentarzy :

  1. Świetna z Was Para! :) Bardzo do siebie pasujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę, aż sama zaczęłam odpowiadać na te pytania i zaczęłam się zastanawiać, jak odpowiedziałby mój TŻ. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obstawiałam, że nie zna mojego rozmiaru buta.

      Usuń
  3. Szkoda - jaka wielka szkoda - że nie macie kamery ;) spontaniczne odpowiedzi "na żywo" są najlepsze na świecie, a wydaje mi się, że oglądałoby się Was bardzo przyjemnie. Szczęścia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, kamerka w laptopie by nie podołała. Może jak zapomni o tych pytaniach to coś pomyślę ;)

      Usuń
  4. - Jaki mam talent? - Seks
    haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha :D można się nieźle uśmiechnąć czytając Wasze odpowiedzi! :D fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi odpowiedziami. : ) Super się czytało. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnego masz bloga, będę tu wpadać częściej :)

    Obs i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -