czwartek, 19 grudnia 2013

Świąteczne etykietki na prezenty - do ściągnięcia i wydrukowania

Komentarzy : 14


Pewnie większość z Was pakuje właśnie prezenty dla bliskich. Ja zrobię to dopiero w domu, bo zapakowane prezenty zajmują o wiele więcej miejsca. Ale już dziś przygotowałam sobie etykiety na świąteczne podarunki. Zrobiłam dwie wersje etykietek, bo nie wiem na które się zdecyduje a nie zabieram laptopa do domu. 



Etykietki są dwustronne, ale możecie wydrukować jedynie fronty a tył pozostanie biały. Możecie też wydrukować jedynie tyły a na białym tle napisać dla kogo jest prezent. Ewentualnie wydrukować obie części i skleić. Pamiętajcie, żeby drukować na grubym papierze. 

Ściągnąć możecie je TUTAJ




Ten zestaw etykietek możecie ściągnąć TUTAJ
Fronty i tyły można dowolnie parować bo są tego samego rozmiaru - kolorystycznie też się zgadzają. Możecie je wydrukować na kolorowym papierze, też będą ładnie wyglądać. 

14 komentarzy :

  1. świetny pomyśł i chyba pokombinuję z tym podczas pakowania prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro klasowa Wigilia, więc też prezenty :) Wydrukowałam sobie etykietki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób później koniecznie zdjęcie i mi pokaż!

      Usuń
  3. świetne te etykietki!
    w czym je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje prezenty już są zapakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze sama robię etykiety do prezentów. Takie cieszą najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie wpadlam na to, ze etykietki mozna zrobic samemu. Swietny pomysl i projekty!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci to wyszło! Uwielbiam robić różne rzeczy w programach graficznych :) w tym roku niestety nie dajemy sobie prezentów :/

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Śledź mnie mailowo

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -