środa, 13 listopada 2013

Kilka projektów DIY, które sprawią, że Twój pokój stanie się przytulniejszy.

Komentarzy : 24


Mam ostatnio niesamowitą ochotę na upiększanie swojego pokoju. Dużych zmian poczynić nie mogę, bo mieszkam w wynajmowanym pokoju, więc szukam jakiś drobnych akcentów, które sprawią, że będzie on bardziej przytulny. Zależy mi też na tym, żeby wszystko odbyło się jak najniższym kosztem, więc swoich inspiracji szukam w różnych projektach DIY. 

1. Akwarelowe obrazki - na ścianę lub biurko. Uwielbiam akwarelę, więc ten pomysł bardzo mi się podoba. W dodatku jest bardzo prosty w wykonaniu i nie kosztuje dużo. Nie musi być to oczywiście jeleń, ale znalazłam taki szablon - >kilk<. Jeśli chciałybyście namalować coś innego a szukacie szablonu wpiszcie w google interesującą was rzecz + słowo 'silhouette', po angielsku oczywiście. link <
2. Instagramowe zdjęcia. Coraz więcej firm oferuje wydruk naszych instagramowych zdjęć bezpośrednio ze strony. Klikamy i po kilku dniach mamy te zdjęcia w domu. Fajnym pomysłem na ich prezentacje jest zakup sporej ramy i wywieszenie zdjęć na sznurku. > link <
3. Eleganckie słoiki na pędzle. Widziałam mnóstwo pomysłów na ciekawe pojemniki na pędzle do makijażu, ale ten urzekł mnie szczególnie. Jest brokat, jest wstążeczka czyli jest przesłodko i idealnie. Jeśli dodatkowo wyschnięty brokat zabezpieczymy warstwą kleju nic nie będzie się osypywać. > link <
4. Lampka z puszki. W środku ukryte są światełka choinkowe, które pięknie migoczą a światło wydostaje się przez otworki. Taka lampka na pewno nie oświetli nam miejsca pracy ale wprowadzi do pomieszczenia niesamowity klimat. A teraz dnie są krótsze i ciemno jest już po południu więc tym bardziej delikatne światło w pomieszczeniu to dobry pomysł. > link <


5. Poduszka ze starego swetra. Wyciągnęłam ostatnio z szafy kilka swetrów, w których nie mam już ochoty chodzić ale jednocześnie szkoda mi je wyrzucić. Więc znalazłam taki pomysł na przerobienie starego swetra. Najładniej będą się prezentować swetry z ciekawym splotem lub we wzory. A jeśli nie macie takiego swetra a pomysł się Wam podoba, polecam odwiedzić lumpeksy. > link <
6. Girlanda z kwiatów. Jeśli nie wiecie jak ozdobić zagłówek łóżka lub karnisz, to już macie rozwiązanie. Takie girlandy są łatwe w zrobieniu a w pokoju robi się niezwykle dziwczęco i romantycznie. Niestety szybko się kurzą, więc dosyć często trzeba je wymieniać. > link <
7. Plakat lub obrazek z inspirującym cytatem. Chyba najłatwiejszy do zrobienia z przentowanych przeze mnie projektów DIY. Wystarczy znaleźć inspirujący nas cytat, zlecić drukarni wydruk i oprawić w ramkę lub antyramę. Można zrobić kilka takich obrazków, pazujących do siebie kolorystycznie i powiesić na ścianie w ciekawej kompozycji. A co sezon zmieniać obrazki, tak aby pasowały do naszego nastroju.>TUTAJ macie kilka pomysłów na to, co mogło by się w ramce znaleźć. > link <
8. Latarenki - osłonki na świeczki. W tym wypadku też wystarczy wydrukować gotowe szablony, skleić je a wewnątrz umieścić świeczki. Pamiętajcie, żeby świeczki były zawsze w szklanych pojemnikach, tak, aby przypadkiem nic się nie spaliło. > link <

Podobają Wam się któreś z tych pomysłów? Jeśli macie ochotę, mogę zrobić całą serię wpisów z pomysłami na DIY do naszych pokoi. 

24 komentarze :

  1. Najbardziej podoba mi się pomysł ostatni. Widziałam już kiedyś tego typy zamkowe/budowlane świeczniki na jakiejś stronie i wygląda to urzekająco!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie proste w zrobieniu! można też wydrukować panoramę miasta czy inny widoczek i tak samo skleić.

      Usuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką :) Ostatni pomysł rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z dziewczynami 8 cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pokochałam 5 i 7 <3 koniecznie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za 5 też się już zabieram, a co do 7 to muszę najpierw jechać do Ikei po ładne białe ramki :)

      Usuń
  5. Mi się podoba natomiast najbardziej inspiracja z numerem 4. genialnie to wygląda w połączeniu z czarnymi, stonowanymi wstążeczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby jeszcze stało to wszystko na białych meblach, świetnie by się komponowało.

      Usuń
  6. Wszystkie pomysły wyglądają nieziemsko, ale najbardziej podobają mi się słoiczki na pędzle i inspirujące obrazki. Można jeszcze stworzyć napis ze styropianu, wygląda bardzo ładnie. Niestety u mnie żaden pomysł nie zadziała, bo jestem totalną bałaganiarą! Jeżeli możesz w jakiś sposób pomóc w zaprojektowaniu czegoś pomysłowego do pokoju bałaganiary, to będę zdecydowanie "za"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem bałaganiarą, więc pomyślę o Twojej propozycji ;)

      Usuń
  7. Świetne pomysły! Uwielbiam oglądać takie zdjęcia i robić sama różne rzeczy do wystroju pokoju. Nawet myślałam o serii takich postów, ale teraz wyjdzie na to, że Ci zabrałam pomysł :D
    Wybrałaś na prawdę świetne projekty, najbardziej podobają mi się 1, 3 oraz 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy ,własnie muszę sama się zabrać w końcu za swój pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne, a najbardziej ten obraz akwarelowy i latarenki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że skorzystam z któregoś pomysłu, bo jestem na etapie dekorowania mojego pokoju :) Myślę nad akwarelowym obrazkiem lub wydrukowaniem cytatów/motywujących zdań i powieszeniu na pustej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysły nr 2 i 3 są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wyglądają te poduszki ze swetrem, coś czuję, że będę kombinować ! :)
    Czekam na kolejne DIY, bo uwielbiam takie posty, a Ty dodajesz naprawdę ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne pomysły! Pierwszy i ostatni na pewno wykonam! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ten pomysł z glitterem w słoikach czaję się już od dawna, ale brak mi ładnych słoików, chyba wykorzystam te normalne po ogórkach :D Mam pełno niewykorzystanych ramek i może rzeczywiście wydrukuję sobie coś fajnego... :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -