sobota, 19 października 2013

Kilka pomysłów na imprezę w stylu Halloween | DIY

Komentarzy : 18

Uwielbiam imprezy z motywem przewodnim. Dlatego ostatnio naszła mnie ochota na imprezę Halloween. Przeglądam różnie strony w poszukiwaniu inspiracji i stwierdziłam, że czemu by się tym z Wami nie podzielić. 



DYNIE

Latarnia z dyni to obowiązkowy element każdej szanującej sie imprezy halloweenowej. Ja lubię, gdy jest oryginalnie, dlatego zrezygnowałabym z tradycyjnych dyń z wyciętymi twarzami. Najbardziej podoba mi się pierwszy pomysł - dynia z kolorowymi eppendorfami. 



STÓŁ

Kolejnym ważnym elementem jest odpowiednio udekorowany stół. Warto wybrać jeden motyw przewodni np. nietoperze czy wiedźmy i konsekwentnie sie go trzymać. 




DEKORACJE 

Przygotowanie kilku papierowych dekoracji nie wymaga wielkiego nakładu energii a dodaje klimatu. Jeśli mamy więcej czasu możemy wysilić sie na coś bardziej skomplikowanego. 




JEDZENIE I NAPOJE

To oczywiście punkt numer jeden przy organizacji jakiejkolwiek imprezy. Wiele sklepów wychodzi z propozycjami własnych przekąsek na Halloween i ja prawdopodobnie bym z tej opcji skorzystała. 
Warto również pozbyć się etykiet z butelek i wydrukować własne w stylu 'krew wiedźmy' czy 'wywar z mózgów nietoperzy'. 





KOSTIUMY

Nie jestem fanką mrocznych przebrań, raczej preferuje wróżkowe czy księżniczkowe kostiumy. Mój faworyt to sukienka łabędź w stylu Björk.  




Powyżej znajduje sie link do mojej tablicy z inspiracjami- śmiało klikać. 

Przypominam również, że pod TYM linkiem można głosować na mojego bloga, który bierze udział w konkursie Blog of Gdańsk 2013. Dziękuję za wszystkie głosy :)

18 komentarzy :

  1. Rownież uwielbiam imprezy z motywem przewodnim. Od pięciu lat halloween na stałe zagościło w naszym domu bo robimy je wspólnie z urodzinami syna. Bardzo fajne pomysły, może skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne są te inspiracje, najbardziej spodobały mi się pająki na pajęczynie i nietoperze na siatce z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje :) dynia - kot jest czadowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba sobie taką zrobię jak pojadę do domu.

      Usuń
  4. Podobają mi się nietoperze na ścianie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pająki zdecydowanie wyglądają za bardzo realistycznie! BRRRR... Dynia kot moim faworytem <3
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiem czemu, ale jakoś nigdy nie miałam zajawki na Halloween, nie czuję tego. Jednak popatrzeć fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne inspiracje halloweenowe :) mam ochotę na imprezę w takim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądają wszystkie te pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysły świetne, ale ja jakoś nie obchodzę tego 'święta"...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dynie wyglądają świetnie! Szkoda, ze u nas halloween nie jest jeszcze tak popularne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć nie organizuję imprezy to na pewno wykonam trochę takich dekoracji. : ) Świetne pomysły. ; )

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Śledź mnie mailowo

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -