środa, 5 grudnia 2012

Prezenty świąteczne: Dla faceta

Komentarzy : 17
Zaczęłam właśnie poszukiwania prezentów świątecznych dla całej rodziny. Nie jest to prosta sprawa, dlatego postanowiłam ułatwić sprawę sobie i Wam. 
Szukając inspiracji postanowiłam zebrać je w jednym miejscu i dać sobie troszkę czasu na przemyślenie. 


Dziś przedstawię Wam moje propozycji na prezent dla Waszych chłopaków, mężów, tatusiów czy synów. Sama mam tylko dwóch mężczyzn do obdarowywania i prawie wiem co im kupię. Jednak tego nie zdradzę, bo wiedzą o istnieniu tego bloga. 

Nie podam wam linków do konkretnych sklepów, bo niektóre rzeczy zostały znalezione w internecie i są u nas niedostępne. 
Co tutaj mamy, od góry w prawo: longboard - zdecydowanie dla młodszych, nie dla tatusiów, ale to fajna rzecz i sama chciałabym dostać; scyzoryk - przyda się panow w każdym wieku, ładny i fajny gadżet; elegancki zestaw do golenia - mężczyzna którego obdarujemy tym prezentem musi mieć już zarost, możemy dorzucić w pakiecie piankę do golenia i krem na podrażnienia; okulary przeciwsłoneczne - tutaj oprawki, które pasują każdemu; gogle narciarskie - dla miłośnika zimowego szaleństwa, czy to na nartach, czy na desce, innym pomysłem może być zakup rękawic narciarskich, czy kasku; piłka do nogi - wasz facet/syn gra w nogę a jego piłka wygląda jakby miała sto lat? to wiecie co mu kupić; gitara - a może wspominał, że chciałby nauczyć się grać, ale nie ma na czym? szalik - żeby było mu cieplutko; zabawne gadżety - poszukajcie w internecie (np. www.toys4boys.pl) albo we Flo; kubek - najlepiej z dedykowanym mu napisem czy obrazkiem; ciepła czapka - na wielkie mrozy; kosmetyki - tutaj wybór jest spory, czasem panowie mają delikatną i wrażliwą skórę a czasem nie do zdarcia, ale za to z zapchanymi porami, wybierzcie coś dla ich potrzeb, najważniejsza kwestia - żeby opakowanie nie było zbyt kobiece, najlepiej jeśli gdzieś widnieje napis men. 
książka - tematyka związana z zainteresowaniami; pasek ze skóry - niezbędny element stroju; gadżet fana - czyli jakaś rzecz z logo ulubionego zespołu piłkarskiego pana, którego chcemy obdarować; zegarek - tegoroczne marzenie mojego tżta ;p; pad do xboxa - działa również na PC, jak ktoś nie ma xboxa, na ps3 chyba już nie; ciepłe rękawiczki - żeby mu ręce nie marzły; t-shirt - wybór jest ogromny, najlepiej wybrać ulubiony kolor i wesoły nadruk; perfumy - bardzo popularny prezent, ale ciężko z nim trafić, warto najpierw obwąchać zapachy osoby, której chcemy wręczyć ten prezent; bluza - najlepiej cieplutka, na zimę; conversy - te ponadczasowe trampki każdy zna, pewnie każdemu się podobają i pasują prawie do wszystkiego; słuchawki - dla melomana, albo dla kogoś kto za głośno puszcza muzykę w pokoju ;p; płyta ulubionego zespołu - same dobrze wiecie czego wasi panowie słuchają.



spinki do mankietów- dla tatusia; aparat cyfrowy - zależnie od tego, na co was stać, może być to zwykły pstrykacz albo coś lepszego; portfel - z miejscem na Wasze zdjęcia; pomadka do ust - panowie wzbraniają się przez takimi produktami, więc trzeba kupić coś o fajnym smaku lub w emskim opakowaniu; alkohol - dla 18+ ;); koszulka ulubionego zespołu - dla fana; budzik snajpera - :D; piersiówka - na rozgrzewkę; torba - może być bardziej elegancka, lub sportowa, co kto woli; coś słodkiego - dla łasucha; brelok do kluczy - z facebookowym lubię to. 
Jeśli  o czymś teraz zapomniałam to pojawi się w ostatniej części - różnościach ;). 



Podoba Wam się taki mix inspiracji świątecznych? Jeśli tak, to niedługo zrobię część drugą, z kobiecymi prezentami. 


Wiecie już co kupicie swoim mężczyznom pod choinkę?

17 komentarzy :

  1. ja kupiłam już rękawiczki, mam jeszcze zamiar dokupić szalik i coś słodkiego :) i ugotować coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że postawiłaś na praktyczne rzeczy :) ja i mój chłopak spędzamy święta osobno, w swoich domach, więc gotować nic nie muszę :D

      Usuń
  2. Myślę, czytam, dalej nie wiem^^'.
    Bo co kupić dość-nie-lubiacemu-głupot starszemu Panu, który ma wszystko? >D (czyt. trzy kobiety pod jednym dachem)
    Albo Panu, który .///. A nie... Tu już widzę pewna propozycję :3
    Choc to chyba ma... kurczę. Jak już nic wymyśle to zostanę przy zegarku dla spóźnialskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś ma już większość rzeczy, które można kupić, zawsze można zrobić jakiś prezent DIY. A co, to zależy od umiejętności i charakteru obdarowywanej osoby.

      Usuń
    2. Mam dwie lewe łapki :3

      Możesz mi rozwinąć skrót DIY?!
      To rzeczy, które robimy same, prawda?

      Usuń
    3. Do It Yourself - Zrób To Sam :)

      Usuń
  3. własnie - prezent dla faceta to zazwyczaj kłopotliwa kwestia. Kobiecie jakoś łatwiej coś wybrać ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne :DD Chyba coś sobię z tego wybiore i lecę do sklepu . pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwal się później co kupiłaś ;)

      Usuń
  5. ja dla ojca kupuję głównie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja swojemu ostatnio kupiłam zegarek (ale na urodziny) - był bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz szukam ale nie wiem czego mam szukać, czy więcej skóry, czy więcej metalu ;<

      Usuń
  7. Chyba jestem facetem, sama bym przytuliła połowę rzeczy, a longa to najbardziej na świecie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja w sumie też. A longa już masz ;p

      Usuń
  8. moj facet caly czas mnie meczy abym kupila mu fife 13 no i wkoncu ja chyba dostanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój kupił sobie sam, czego nie rozumiem, bo niczym nie różni się od 12 :D

      Usuń
  9. Mój facet trąci od pomadek. Mam na niego sposób - wysmarowuję sobie taką usta ile wlezie, a potem daję mu soczystego buziola :D Usta już ma zabezpieczone :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Śledź mnie mailowo

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -