środa, 12 września 2012

Moja dieta i trening

Komentarzy : 3
Postanowiłam, że opiszę tu swoją walkę z dodatkowymi kilogramami, może komuś się przyda. Kiedy jakieś 2 miesiące temu stanęłam na wadze i z przerażeniem zobaczyłam, wskazuje 70,2 kg powiedziałam sobie - musisz to zrzucić! 
Za pierwszy cel postawiłam sobie 5 kg i utrzymanie tej wagi. 

Dieta

Nie napiszę tu niczego odkrywczego. Spożywam minimum 5 posiłków dziennie, w mniej więcej regularnych odstępach. Każdą przekąskę traktuję jako posiłek. 
Dzienna porcja energii to 1500 kcal. Ani to mało ani dużo, w sam raz. 
Ograniczyłam węglowodany, na ich miejsce trafiła większa ilość białka i tłuszczy
Zwykły makaron zastąpiłam pełnoziarnistym. 

Przykładowy jadłospis:
śniadanie: jajecznica z plasterkiem sera 
drugie śniadanie: sałatka warzywna
obiad: pierś z kurczaka, gotowany brokuł w bułce tartej
podwieczorek: garść orzechów
kolacja: sałatka z warzyw i szynki. 

Uwielbiam słodycze, ale potrafiłam z nich zrezygnować. 








Trening

Samą dietą nie osiągnie się wymarzonych rezultatów. Trzeba wzmocnić i ujędrnić ciało. 
Ja zaczęłam od treningów z Ewą Chodakowską - robiłam z nią Skalpel. Ale szybko zmieniłam ją na coś innego, bo szczerze mówiąc dla mnie jest nudna i sztuczna. Oczywiście jej programy przynoszą efekty, ale mi sie nie podobały. 

Zmieniłam trening na 30 minut rowerka stacjonarnego i dwa 10 minutowe treningi z yt. 


Pośladki z Mel B

Brzuch z Mel B

Talia z Tiffany 

Ćwiczę zamiennie, czasem zrobię jakiś inny trening, to zależy na co mam ochotę.  W ciągu trzech tygodni schudłam 3 kg.  I jestem zadowolona.  Aktualnie wróciłam do Gdańska - poprawki :(. I wszystko poszło w kąt. Nawet nie mam wagi, ale mam nadzieję, że utrzymałam to, co zgubiłam.  Pomocne strony: http://www.ilewazy.pl/ http://www.tabele-kalorii.pl/

3 komentarze :

  1. Ja zaczynam wielkie przedślubne odchudzanie od środy (jutro mam daleki wyjazd, więc 200km za kierownicą z pustym żołądkiem jak na pierwszy raz, nie jest chyba dobrym pomysłem). Moim celem jest 5-10kg. 5 to minimum, ale jakby się udało 10 to byłoby ekstra :D też korzystam z porad Chodakowskiej. Moje zmagania z dietą będę poruszała na swoim blogu, więc (jako grupa wsparcia) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zerknij sobie na kanał tara stiles. Ona jogę ćwiczy. Wg mnie większy wycisk dają jej ćwiczenia niż chodakowskiej gimnastyka. Takie coś zastosuj: zrób sobie folder ze zdjęciami zdrowego żarcia i je często oglądaj. To jest taki chwyt psychologiczny - jak gapisz się na reklamy mcdonaldsa albo pizzy to te dania przychodzą Ci automatycznie do głowy gdy zgłodniejesz. Jak będziesz paczać na warzywa i owoce (np tapetka w telefonie) to będziesz miała silniejszą motywację w sklepie, żeby właśnie zielone kupić. Może pomorze :) powodzenia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem Mel jest przegenialna! Motywuje i bawi podczas treningów. Co do Ewki.. monotonia, monotonia i jeszcze raz monotonia.

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -