środa, 12 grudnia 2012

Moje okulary Firmoo

Komentarzy : 16
Chyba każda blogerka ma już te okulary. Ja propozycję współpracy otrzymałam dawno, bo jakieś dwa miesiące temu. Nie wiedziałam jednak czy się zdecydować, później nie wiedziałam które okulary wybrać. Czyli jak to ja na zakupach. 

Firmoo to najpopularniejszy sklep internetowy oferujący okulary korekcyjne. Firma ma swoją siedzibę w Nowym Jorku, a okulary przyszły do mnie z Szanghaju. Właściwie, gdy na stornie  gdzie można śledzić przesyłkę zobaczyłam, że wysłane zostały z Chin, bałam się, że będzie to wyrób kiepskiej jakości. Ale tak nie jest. Ich jakość jest naprawdę dobra. Posiadam w swojej kolekcji już jedne 'chińskie' zerówki i one się do tych nie umywają. 

Chciałam wybrać okulary przeciwsłoneczne, bo nie mam żadnej stwierdzonej wady wzroku, ale żaden z dostępnych modeli nie przypadł mi do gustu. Ostatecznie wybrałam ten model:



Jak widzicie, okulary dostajemy w bardzo porządnym etui, razem ze ściereczką i zapasowym materiałowym opakowaniem. Dodatkowo dostajemy mały śrubokręcik z zawieszką (można go zaczepić do kluczy) i 2 śrubki, gdyby coś nam się zepsuło. 

Proces zamawiania okularów ze strony firmo jest banalny. Wchodzimy na główna stronę www.firmoo.com po czym wybieramy jedną z kategorii - męskie lub damskie. Klikamy model, który się nam podoba i dodajemy je do koszyka. Co ciekawe strona ma opcje indywidualnego dopasowywania okularów - w miejscu, gdzie okulary wyświetlają się na modelce musimy wybrać USE MY PHOTO. Sama w ten sposób dobierałam okulary i wydaje mi się, że pasują. 

Gdy już wybraliśmy model i potwierdziliśmy chęć zakupy przechodzimy na stronę, gdzie dobieramy szkła do oprawek. Jeśli ktoś zna te wartości z tym też nie powinno być problemu. 



Jak Wam się podobają?

Na stronie Firmoo cały czas trwa promocja i swoje pierwsze oprawki można dostać za darmo, płacąc jedynie przesyłkę. Wystarczy wejść na tę stronę, zarejestrować się i postępować zgodnie z instrukcją. Przesyłka z Firmoo wynosi około 15$. Oczywiście jeśli wybierzecie inne szkła niż sugerowane, musicie za nie dopłacić. Moje siostra niedawno zaczęła nosić okulary i za cały zestaw zapłaciła około 400 zł, więc zakup na stronie Firmoo bardzo się opłaca. 

Gdybym ja musiała nosić okulary korekcyjne na pewno wybrałabym coś z designer glasses.

Te oprawki są dosyć drogie, ale przy zakupie powyżej 39$ nie płacimy za przesyłkę. Więc znów się opłaca :)


16 komentarzy :

  1. Bardzo Ci w nich ładnie ;)
    też posiadam i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna z Ciebie dziewczyna ;) okulary ładnie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. bo Antonio napisał do wszystkich włosomaniaczek :D

      Usuń
  4. Swietnie Ci w tych okularkach :) Też bym chciała żeby i do mnie napisał szczególnie, że szykuje sie u mnie wymiana szkiełek hehe

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może sama do nich napisz?

      Usuń
    2. Oj obawiam się że na moja wadę wzroku nie zrobią darmowych okularków :( Kiedyś na jakimś blogu czytałam, że jest ograniczenie, ale ile to nie pamiętam niestety.

      Usuń
    3. Niestety nie wiem, nie zagłębiałam się w to, ale moja kuzynka też dostała darmowe okulary a ma wadę około -4

      Usuń
    4. No to ja mam -3, ale z kolei mam 2 wady wzroku więc okularki muszą mi te obie korygować. No nie wiem, napisze do nich zapytanie i zobaczymy cóż mi odpowiedzą.

      Usuń
  5. Nie, za nic nie płaciłam, dostałam je w ramach współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny model sobie wybralas :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Śledź mnie mailowo

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -