piątek, 21 września 2012

Moja włosowa historia

Komentarzy : 5
Historia zaczyna się 21 lat temu, gdy to na świat przyszła urocza jasnowłosa istotka. 


rok?

Wtedy włosami nikt się nie przejmował. Myto je jakimś szamponem dla dzieci, czesano a i tak wszystko było dobrze. 


trzy?

pięć?
Tęsknię za tym kolorem. 
Później była zerówka, piękne włosy po pas. Jak będę w domu to postaram się znaleźć jakieś zdjęcia. 
Po pierwszej komunii ścięto mi włosy, sięgały tuż za ucho. Zmienił się skręt, zaczęły się puszyć, bo dalej jedyną pielęgnacją był szampon. 
Te zdjęcia też znajdę i zeskanuję. 

Miałam też epizod z blond pasemkami. Było ich może 20, żółte, od rozjaśniacza, spaliły mi się włosy, pogorszyła ich kondycja. Nie pamiętam ile miałam lat, 14? 15?

Gimnazjum - rozczesywanie suchych już mocno włosów doprowadziło do tego, że nadawały się jedynie do związywania w kitkę. 
Próbowałam coś robić z włosami, ale moja pielęgnacja była bardzo nieudolna i mało skuteczna, co skończyło się na trzyletnim końskim ogonie. 

rok 2008 i prostownica, co spowodowało spalenie moich biednych włosów. Prostowałam głównie na szczotce a prostownicą poprawiałam. Niestety jeszcze taką starszej generacji, teraz bym jej nie dotknęła. 
wtf
Nie prostowałam ich na szczęście dłużej niż pół roku, bo wtedy odkryłam skręt i wizaz.pl 


pierwsze świadome loczki

Na początku ubogi i zaniedbany
Później coraz bardziej wyraźny 


2009



2010
zaczęłam używać odżywek regularnie, czasem myłam odżywką, nakładałam maseczkę z oliwy i żółtka z paroma kroplami olejku rycynowego, zostawiałam na włosach odżywki bez spłukiwania. I coś zaczęło się powoli dziać. 



czasem niestety zdarzało mi się je jeszcze wyprasować


ah, te błędy młodości ;)


2011




2012

aktualnie włosy wyglądają prawie jak w 2011, kolorystycznie ciemniejsze u nasady - całe lato kapelusz, nie zjaśniały. Dopiero od miesiąca słucham włosów i wrzucam zdjęcia do dziennika. 

Mam więcej zdjęć, mogłabym zrobić galerię miesiąc po miesiącu, ale nie nie będę się aż tak obnażać :D





5 komentarzy :

  1. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja mażę żeby moje włosy chociaż w połowie się tak kręciły jak Twoje...moje są proste jak drut.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodawaj miesięczne aktualizacje! :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie zostawiać linków nie mających związku z tematem wpisu. Komentarze takie uznawane są za SPAM i usuwane.

Instagram

Śledź mnie mailowo

Obserwatorzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

- Copyright © OjKarola.pl - blog lifestylowy -